mandag 27. april 2009

Brann!!!



ja... brann... ka ellers? start? nei.... brann som i " heia brann, brann, brann!!!!!!!! "
vi var i bergen på en konferanse... så gikk vi en omvei og så bran stadion:)
jeg fikk SÅÅÅÅÅ lyst til å spille fotball da;)
og da jeg gjorde det... innså jeg hvor masse jeg egentli heiet på brann!!!

her er en ting jeg lurer på... hva roper folka når det oppstår brann??
det går jo ikke med " brann, brann "!! da roper de vel " fire " ;)

her er noen bilder av brann stadion:

4 kommentarer:

Anonym sa...

veldig bra Mirjam:)
Gleda meg masse til å spele fotball med deg igjen, du e kjempe flink!!
Eg fekk Karoline til å bli venn med deg på MSN så kan dokke be for kvarandre og dele det profetiske med kvarandre:) :)
Gla i deg vennen!!

Mirjam og hunden Tanja sa...

ken e karoline no igjen?

Mirjam og hunden Tanja sa...

eg??? kjempeflink???? nei no har eg hørt det og!! du er no supergod!! gå og spørr om du kan bli med på det kvinnelige landslaget i fotball og handball;)

Anonym sa...

hehe tulle jente:)